سفارش تبلیغ
صبا ویژن


عشق باز

می خوام یه بارم که شده واسه خودم متن بزارم .

موضوعی که امروز می خوام بگم دباره ی علاقه شدید من از بچگی به رنگ قرمز و دلیلش تو هر دورست .

من از بچگی به رنگ قرمز علاقه زیادی داشتم و رنگ محبوبم بوده . بچه که بودم فکر می کردم به خاطر تیم مورد علاقه منه که به این رنگ علاقه دارم ولی مدتی گذشت و من علاقم و به اون تیم و اون رشته از دست دادم ولی بازم هر وقت اون رنگ و میدیدم دلم شور می افتاد تا اینکه فهمیدم امروز تو این دوره دلیل اون همه علاقه رو فهمیدم . من از بچگی به دو چیز خیلی علاقه داشتم که هردو با هم یه جورایی نقطه مشترکی دارن . اون دو امام حسین و کنگفو توا سنتی است . حالا شایدبگید چه ربطی بین دو تا وجود داره میگم براتون اول از کنگفو شروع می کنم . فلسفه این رشته  رنگ قرمزه و یعنی مبارزه تا اخرین قطره خونه و مشت یعنی غیر قابل نفوذه .  حالا به امام حسین می پردازم امام حسین با 72 نفر به جنگ هزاران رفت فلسفه اون جنگیدن تا اخرین قطره خونه و نذاشت تا یزیدیان به او نفوذ کنند هر چند که امام حسین یه عرب بود ولی مرد بود و کنگ فو هم زیر بار نرفتن ایرانیارو تو طول تاریخ نشون میده . این از دلایل علاقه من به رنگ خودم .

حالا می خوام بگم از اون روز که به این ارامش رسیدم هر کس یا هر چیز که رنگش قرمزه یا قرمز می پوشه یه احساس نزدیکی و حس خوبی و علاقه به اون می کنم حتی روزایی مثله عاشورا که رنگ قرمز توشه علاقه دارم .به خاطر همین اصلا تو این روز به دو نفر علاقه پیدا کردم ولی از هردو بعد از مدتی جدا شدم/ به هر حال من الان می خوام ایندمو با یه ادم مبارز جسور باشم نه با یه ادمی که تو خود احساس ضعف می کنه و دنبال یه تکیه گاهه . اینا رو گفتم تا با صاحب وبلاگ اشنایی بیشتری داشته باشین .

ای حسین مرا همواره محکم و استوار بدار و یاری کن تا ترس در دلمان راهی نداشته باشد

ای حسین کمک کن تا مانند تو برای هدفمان تا اخرین قطره خون مبارزه کنیم و حتی اگر تاوان رسیدن به هدف با مرگ رسیدنی می شود کمکمان کن تا برسیم

ای حسین در اخر کمک کن تا همواره مانند الان شاد و خوشحال باشم و مبارز.

قرمز را دوست دارم و هر کس قرمز را دوست دارد دوست می دارم .


نوشته شده در دوشنبه 89/9/15| ساعت 5:22 عصر| توسط ارمین| نظرات ( )


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت